Lidt nye billeder fra akvariet.
Postet under :Visninger : 1558
|
det ser super fint ud lord. jeg må snart kigge forbi til en kop kaffe
Wauw! Super flotte billeder! Hvilket kamera brugte du?
Mvh: Christian/>Kan man drukne en fisk?
Er slet ikke misundelig!!!
Vi vil have et af hele akvariet... Har ønsket mig det nye RSM 250 i julegave - håber, at der er nogle, der mener, at jeg har været artig nok!!! Det er billeder som disse, der får en til at savle...!
Med venlig hilsen, Daniel - # 3 mit kamera er et Olympus 720 SW # 4 Jamen så for du et par sykker af akvariet her Lord Mike Nu med en lille film: Lord Mike
thumps up her fra.. ser rigtig godt ud
glæder mig til den dag jeg vil prøve krafter med saltvand skal nok blive spændende.
15 pytter kørende. 1 x 96L, 2 x 54L, 8 x 25L, 4 x 45L, (1 x 20L retro til salg)
Rigtig flot akvarium!
Det ser ud som om at der er en Wavebox på? Kan den installeres, så der ikke kommer en bølge, eller bare en minimal bølge, på overfladen? Mvh. Kim
Ja den kan indstilles via en lille box som følger med wavebox når den købes. Lord Mike
Rigtig flot video
Hvor mange og hvilken kirurger har du i bajlen?
Jeg har følgende kiruger i akvariet:
Zebrasoma xanthurum Zebrasoma flavescens Ctenochaetus hawaiiensi Acanthurus sohal Naso elegans Lord Mike
Hold op hvor er det dog flot!
Rigtig flot sammensætning, og meget fine fisk
Jens&Stine: Mange tak for de pæne ord
Dog er der sket meget siden disse billeder er taget (både godt og ondt).
Lord Mike
Igen igen..
Det er et akvarie som dit, der gør at man får endnu mere lyst til denne dejlige hobby! Tak for en altid god inspiration! Mvh. Anders - Admin. Saltvandssiden Her er lidt billeder fra akvariet den sidste måneds tid Lord Mike
Har du nu været hjemme og tage billeder ved mig igen !?
Mvh. Anders - Admin. Saltvandssiden AndersGS skrev : Har du nu været hjemme og tage billeder ved mig igen !? Ja, men fik kun vist 1 fra dit akvarie, og det var dette rod desværre Anders Lord Mike
Hehe, tror faktisk mit er værre
Mvh. Anders - Admin. Saltvandssiden
WOW ser sku godt ud. Må jeg spørge om hvor stort er det? Og hvad vil du skyde på det har stået dig i af kroner og øre?
Mvh. Martin Sørensen
#21 Selve akvariet er på 877 liter og med 2 sump dele er der omkring 1200 liter vand ialt.
Pris vides ikke da ting og sager er samlet gennem en del år efterhånden. Men en fin bil kunne godt finanseres hvis pengene var brugt på dette
Lord Mike
jeg er altså pjattet med den balje Michael!
tidligere Proplayer - Nu med saltvand
Må sige utroligt flot projekt har aldrig set så man fede ting i et akvarie
Nu har jeg være i saltvands verden i over 4 år, og Lord Mike du har altid formået at ha nogle af DK's flotteste akvarier
|
Annoncører
|
Rigtig flot sammensætning, og meget fine fisk