Billedvisning

Postet under : Siden - Ris
Visninger : 1873

Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #1
Bruger Villads (Inaktiv) - 01/10-2007 14:05 01/10-2007 14:05
Som helhed og i betragtnng af den korte tid der er gået synes jeg siden ser godt ud.
Man skal jo lige vænne sig til det nye.

Dog er jeg bekymret angående billedvisning.
På den gamle side kom billederne op i en ny tab på min browser(CrazyBrowser) og jeg kunne så sidde og hygge mig med at læse indlægget og se på billederne efterhånden som jeg videre i teksten.
Jeg kunne også skifte hurtigt mellem billederne så jeg kunne sammenligne fisk eller planter o.s.v.

De funktioner ser ud til at være væk nu og selv om det ser smart ud med det nye er det slet spor praktisk og det er langsomt og jeg kan bare sidder her og se på et billed af gangen uden at kunne læse om hvad der er på det(nogen gange er det virkeligt nødvendigt for at se hvad det forestiller)

Så jeg slet ikke glad for den nye metode og glæder mig til at det bliver lavet om til noget der kan bruges til noget.

Eller har jeg bare ikke fundet de funktioner endnu?

Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #2
Bruger Villads (Inaktiv) - 01/10-2007 18:57 01/10-2007 18:57
Indlægget er rettet 28/10-2007 06:28 28/10-2007 06:28 Vis/Skjul det oprindelige indlæg

Ak ja- Vel hjemkommet fra en tur på havet hvor jeg havde tid til at tænke på dit og dat tjekkede jeg det med at åbne i en ny tab, og det virker nøjagtig som på den gamle side, så jeg ånder lettet op og kigger videre på alt det nye (Her skulle der så være en flov smiler) ( og nu kan jeg ikke huske hvordan man staver til smilye smilie smylie o.s.v. :(
Det har jeg så lært i mellemtiden og nu vil afprøve den nye redigeringsfunktion :D

Annoncører
Annoncører