Mulighed for søgning i tråde?

Postet under : Siden - Ris
Visninger : 2286

Postet fra Saltvandssiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #1
Superbruger TorbenC (Inaktiv) - 03/10-2007 17:23 03/10-2007 17:23
Er det ikke muligt at søge efter emner og lign?
Er det mig der er helt blind, eller er denne funktion der ikke?

Postet fra Cichlids.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #2
Bruger piranha29 (Inaktiv) - 03/10-2007 17:31 03/10-2007 17:31
Har læst et andet sted at funktionen kommer. Der mangler stadig en del før det hele lører

mvh claus

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #3
Bruger fhh - 04/10-2007 11:57 04/10-2007 11:57
Til #1:
1) Ja, det er nok den væsentligste funktion, som må på.

2) Dernæst skal alle gamle tråde, eller hvor langt man nu går tilbage, sættes på igen.

De 2 ting er ting, synes jeg, er det vigtigste.

Til #2: Ja, også her, men du har formentlig også måttet cykle rundt i blinde for at hitte rede i, hvad der sker.

Og ih, hvor er det dejligt, at jeg nu kan brokke mig til andre som snart pensioneret cand.scient i matematik-datalogi. :)

Hilsen Flemming

Postet fra Saltvandssiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #4
Bruger Lomholt (Inaktiv) - 04/10-2007 15:44 04/10-2007 15:44
Til jer alle tre kan jeg da tilføje, at både søgefunktionen og de gamle tråde vil være at finde her på den nye side. A-torsten arbejder på højtryk med at få tilrettet alle mulige ting og sager, så jo, det skal nok komme.

Et lille værktøj til at bibeholde overblikket er at man på forsiden pt. kan vælge at sortere indlæg efter "seneste besvarede" eller "seneste oprettede debatter". Jeg er godt klar over, at trådene forsvinder fra forsiden fordi der kommer nye til, men en lille hjælp er det da :)

Annoncører
Annoncører