Aquael Unimax 700 - Stadig det bedste filter 2019 ?

Postet under : Saltvandssiden.dk - Teknik og udstyr
Visninger : 118

Postet fra Akvariefisk.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #1
Bruger boffer2233 - 15/08-2019 13:08 15/08-2019 13:08
Indlægget er rettet 15/08-2019 13:08 15/08-2019 13:08 Vis/Skjul det oprindelige indlæg

Jeg er ud og kigge på et nyt filter til mit 450 liter ferskvand, hvor jeg opdeler akvariet ligesom her Eksternt link https://amzn.to/2KyVJ4Z
fordi jeg vil have dvæg kugle fisk i den ene ende, og andre fisk i den anden ende, gør det så mine kuglefisk ikke skal æde løs på de andre, indtil jeg for mig et nyt akvarie, og lejlighed hvor der er plads, så for kuglefiskene et akvarie for dem selv.

Jeg har kigget på alle filter jeg har kunne opsnuse på nettet, og fandt frem til AQUAEL UNIMAX 700, den kan have imellem 8-10 liter medie, det er det største på market jeg har kunne finde, ret mig gerne hvis jeg tager fejl, selvom det er fra 2012, så de nye filtere der bliver lavet, enten dårlig kvalitet, eller indeholder mindre medie in AQUAEL UNIMAX 700.

Jeg skal nemlig bruge al den plads jeg kan bruge, for vil fylde den op med BIOHOME medie, som osse tager nitraten ud af vandet, plus omdanner nitrit, ammoniak, det er værtefælle det de hævder, jeg vil teste det, og fortælle jer om det virker, vil teste vandet 3 gange om ugen efter jeg har puttet det i filteret, og skrive værdierne ind i excel, og sætte det ind her.

Hvad synes i er det bedste filter til mit setup?

Annoncører
Annoncører