Helt og aldeles ny i saltvand

Postet under : Saltvandssiden.dk - Nybegynder
Visninger : 374

Postet fra Saltvandssiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #1
Bruger secondtry (Inaktiv) - 03/09-2016 08:24 03/09-2016 08:24
Hej :)

Jeg har i flere år rodet med ferskvand i både store og små akvarier ... og kigget langt efter saltvandsakvarier når jeg var på besøg hos min fiskehandler ... nu har min kære mand givet mig frit spil stort set .. om et år får jeg et saltvandsakvarie ... så jeg har et hav af spørgsmål der trænger sig på ..

Jeg har pt et 180 liters Juwel Rio til at køre med ferskvand .. det akvarie vi har kig på er også Juwel men vision og 450 liter ...

nu er mit spørgsmål om jeg kan bruge det akvarie til saltvand eller om vi skal på udkig efter noget andet og i givet fald hvilket ?

Det kommer til at stå i stuen og det betyder selvfølgelig at det godt må være lidt flot at se på :)

Hvordan finder jeg nemmest noget om biotoper ... så jeg er sikker på at få fisk .. koraller osv fra samme sted så alle har det godt ?

Postet fra Saltvandssiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #2
Bruger AndersNø (Inaktiv) - 03/09-2016 11:38 03/09-2016 11:38
Indlægget er rettet 03/09-2016 11:40 03/09-2016 11:40 Vis/Skjul det oprindelige indlæg

Alle akvarier kan bruges til saltvand det er bare et spørsmål om du vil kigge på alle de fine filtere der skal på sådan et saltvand og derfor er de normalt med sump så man her et sted at gemme alt udstyr

Annoncører
Annoncører