Levetid på salgsannoncer

Postet under : Siden - Ris
Visninger : 1878

Postet fra Cichlids.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #1
Bruger Claus S (Inaktiv) - 17/09-2014 22:55 17/09-2014 22:55
Det ville være fedt hvis levetiden på salgsannoncer kunne væsentlig forlænges.
Jeg synes det er efterhånden blevet til et irritationsmoment at skulle konstant genindrykke dem.

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #2
Bruger Mr.Frog - 17/09-2014 23:17 17/09-2014 23:17
Synes også det var en god ide, hvis de stod 4-12 uger.
Det er liiidt for ofte de ryger ud på dato inden varen er handlet. Det er helt fint de slettes automatisk efter lidt tid, da nogle åbenbart ikke er trætte af, at blive kontaktet vedr en annonce på noget der allerede er handlet. 14 dage er altså lige kort nok tid.

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #3
Bruger brib - 18/09-2014 09:59 18/09-2014 09:59
Indlægget er rettet 18/09-2014 10:04 18/09-2014 10:04 Vis/Skjul det oprindelige indlæg

Vi startede med 30 dage - Det var folk utilfredse med , da deres annoncer hurtigt røg ned i bunden. Dengang var der en begrænsning på antallet af annoncer.

Nu står annoncerne i 14 dage hvorefter de autoslettes - Så det er altså ikke være end at man går ind under ikonet : Mine annoncer og trykker på Genindryk annonce.

Annoncer hvor varen er solgt bør slettes hurtigst muligt. Det tænder mig lidt af når jeg skriver på en vare og får svaret : Den solgte jeg da i sidste uge. Så tænker jeg : Hvorfor ##¤"""* har brugeren så ikke slettet sin annonce ?

Problem nr. 2 : Hvis man har en sælger på hånden der endnu ikke har afhentet varen . Så skriv i overskriften : Reserveret til den og den dato. Nogle brugere skriver bare *Solgt* - Det kan vi andre ikke bruge til noget som helst . -Når varen er solgt og afhentet , så sletter man annoncen .

Edit: Det er ikke nævnt nogen steder - Men det er mig der holder styr på annoncerne og sætter dem ind i korrekt kategori hvis de er placeret forkert . Og også ham den onde admin der slår hårdt ned på brugere der ikke overholder 14 dages reglen og genindrykker i utide. :)

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #4
Bruger Mr.Frog - 18/09-2014 18:31 18/09-2014 18:31
Indlægget er rettet 19/09-2014 04:25 19/09-2014 04:25 Vis/Skjul det oprindelige indlæg

Tjoo, men måske ændrer tiderne sig lidt til, at man måske kunne give det en prøveperiode med en annoncetid på 4 uger i et stykke tid for, at se hvordan det går ?

På baggrund af:
Folk er blevet mere vant til internettet.
Der er nu en del flere muligheder for steder hvor man kan plante sin annonce end tidligere og der er måske derfor ikke så mange der sætter annoncer herinde som tidligere.
Folk er blevet bedre til, at sortere hurtigt gennem annoncer på nettet, bla pga de bedre udformede annoncer og stort set alle kan lægge billeder ind, hvilket ikke var tilfældet tidligere. Og mange er blevet bedre til, at udforme annoncerne end førhen.

Skulle der imod alt optimistisk forventning ske den største akvariefolk annonceindslags udslettende teknisk nørdede tastatur tastet katastrofe i hvert eneste af de 5 dimensioner af universal olympisk størrelse katastrofe i internettets næste 1000år fremtidsforventede lange historie, kunne man jo med en akvarisk kirurgisk special præcision, markere et lille bitte flueben på et ultra micro nano split sekund og vende tilbage til de 14 dage igen.

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #5
Bruger brib - 18/09-2014 20:12 18/09-2014 20:12
Der er da åbent for alle forslag til forbedringer - Det bliver bare umuligt at stille alle tilfredse.

Der er efterhånden så mange forskellige fora hvor man kan sælge fisk og udstyr, og det rammer selvfølgelig også annonce markedet her .

Om det er 14 dage eller 4 uger , rører ikke mig . Så skal jeg lave så meget mindre . - Jeg ved bare af erfaring , at der vil ligge en masse "døde " annoncer ( annoncer hvor varen for længst er solgt , men annoncen ikke slettet )

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #6
Bruger Svend Erik - 22/09-2014 22:28 22/09-2014 22:28
Jeg har det fint med 14 dage p.g.a. har en annonce der er blevet fornyet et par gange, 1. dag set 135 gange, dag 13 set 6 gange, og det er ca samme tal hver gang. så det et bedst at stå øverst

Annoncører
Annoncører