Køb af 80 liter saltvand - kbh?

Postet under : Saltvandssiden.dk - Generelt
Visninger : 1267

Postet fra Saltvandssiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #1
Bruger skottyboy (Inaktiv) - 29/08-2013 10:58 29/08-2013 10:58
Hej folkens.

Har anskaffet mig et 80 liters saltvandakvarium, som jeg skal have fyldt noget vand i... Akvariet er til gobler og de tåler ikke nyblandte saltvand så godt - så har fået anbefalet af købe vandet direkte hos en butik... Men hvem sælger lige sådan noget i kbh området ? har været inde i de to lokale dyrehandlere - og de kunne desværre ikke hjælpe :-(

Er det overhovedet muligt at købe det færdigblandet ? eller skal jeg selv igang med at blande ?

Evt. en der ligger inde med noget de vil af med ? :)

På forhånd tak

Postet fra Saltvandssiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #2
Bruger AndersGS (Inaktiv) - 29/08-2013 11:19 29/08-2013 11:19
Ja, det skal jeg ikke kunne udtale mig om de kan holde til nyblandet vand. Men det ville jeg nu skyde på de godt kan. Anyways 80 L saltvand er = lange arme, men du kan helt sikkert hente det i Rødovre ved DecOcean(Han kan hjælpe dig med viden omkring dem) eller Klovfisken på Frederiksberg.

Postet fra Saltvandssiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #3
Bruger Pernille77 (Inaktiv) - 27/02-2014 21:21 27/02-2014 21:21
du kan godt købe noget vand fra planteimporten på vesterbro eller klovenfisken på frederiksberg det gjorde jeg i starten da vi lige starte op med saltvand gav de mig noget fra deres akvarium så prøv at hør dem ad om de ikke vil =0)

Annoncører
Annoncører