Sletter fisk fra artsliste når man sletter et akvarie?

Postet under : Siden - Ris
Visninger : 2786

Postet fra Akvariefisk.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #1
Bruger mikkel_k (Inaktiv) - 16/06-2013 00:53 16/06-2013 00:53
dette er som sådan ikke ment som en ris men var den mest passende kategori.
jeg undre mig blot over at hvis man sletter et akvarie man har oprettet at alle fisk fra dette akvarie så bliver slettet fra ens artsliste, nogen grund til dette eller?

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #2
Superbruger Tonny Brandt Andersen - 16/06-2013 07:49 16/06-2013 07:49
Du sletter jo det sted de hører til. Jeg vil mene du skal flytte fiskene før du sletter akvariet. Men for en bedre forklaring, skal Kviller nok svare.

Postet fra Akvariefisk.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #3
Bruger mikkel_k (Inaktiv) - 16/06-2013 10:19 16/06-2013 10:19
ja det må jeg jo gøre så, jeg troede bare at hvis man slettede akvariet, så ville fiskene bare stå som hvis du opretter dem uden akvarie

Postet fra Cichlids.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #4
Bruger Zeigermann (Inaktiv) - 25/06-2013 08:27 25/06-2013 08:27

Når du sletter et akvarium, så sletter du også alt, der er i dette.

Hvis går til din 'Artsliste' af fisk, så kan du redigere alle fiskene fra f.eks. 250L til at være 'Indsæt uden akvarium' inden du sletter selve akvariet.
Når dette er gjort, kan du slette selve akvariet, og fiskene vil stå tilbage uden tilhørsforhold.
(Husk - de skal snarest i noget vand igen .... he he)

Jeg flytter af og til fisk mellem diverse akvarier, og sletter kun af disse ved død / salg; og selve akvariet slettes kun ved salg.
Min liste af akvarier er altid komplet, også selvom de er tomme; så er man fri for at oprette dem igen, når de skal i brug.

Annoncører
Annoncører