Hvad går der lige galt her?

Postet under : Siden - Ris
Visninger : 3182

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #1
Bruger Ito-Frederiksen (Inaktiv) - 28/03-2013 17:09 28/03-2013 17:09
Jeg har forsøgt at lægge oplysninger op om en kommende begivenhed ind under begivenhed rubrikken; men jeg modtager hele tiden denne besked:

Server Error

500 - Internal server error.
There is a problem with the resource you are looking for, and it cannot be displayed.
The web site you are accessing has experienced an unexpected error.
Please contact the website administrator.

The following information is meant for the website developer for debugging purposes.
Error Occurred While Processing Request
The system has attempted to use an undefined value, which usually indicates a programming error, either in your code or some system code.
Null Pointers are another name for undefined values.

Resources:
Enable Robust Exception Information to provide greater detail about the source of errors. In the Administrator, click Debugging & Logging > Debug Output Settings, and select the Robust Exception Information option.
Check the ColdFusion documentation to verify that you are using the correct syntax.
Search the Knowledge Base to find a solution to your problem.
Browser Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64) AppleWebKit/537.22 (KHTML, like Gecko) Chrome/25.0.1364.172 Safari/537.22
Remote Address 77.213.229.45
Referrer Internt link http://akvariesiden.akvariefisk.dk/events/new/
Date/Time 28-Mar-13 05:01 PM

Postet fra Saltvandssiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #2
Bruger nellemann (Inaktiv) - 29/03-2013 11:12 29/03-2013 11:12
sådan er siderne bare herinde de kager i det den ½ tid og server køre ikke for godt men admin får nok aldrig styr på det da de skal lave hele lortet om ;)

Postet fra Akvariefisk.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #3
Udvikler Sponsor Kviller - 01/04-2013 00:04 01/04-2013 00:04
Prøv lige at tage et screenshot inden du trykker send.. Jeg har prøvet 3-4 gange nu og den virker hver gang for mig.

Annoncører
Annoncører