Rod på hovedsiden!

Postet under : Siden - Ris
Visninger : 3872

Postet fra Akvariefisk.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #1
Bruger mipe - 15/09-2012 13:13 15/09-2012 13:13
Hvorfor er der kun nogle tråde/emner som må være med på hovedsiden ( Internt link www.akvariefisk.dk/forum )
De fleste underemner på f.eks. Discussiden er ikke med og Terrariesiden's tråde bliver slet ikke vist?

Er det ikke noget der kan blive gjort noget ved, så alle tråde på undersiderne bliver vist på hovedsiden?

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #2
Bruger KevinR (Inaktiv) - 15/09-2012 13:29 15/09-2012 13:29
Ville det ikke være mere rod hvis nye tråde fra terrariesiden vises på akvariesiden ? jeg kan godt være enig at discussidens nye tråde burde vises på hovedsiden,men hvad skal terrariesidens tråde lave på en akvarieside ? *santa*

Postet fra Akvariefisk.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #3
Bruger mipe - 15/09-2012 13:39 15/09-2012 13:39
Syntes at Terrariesiden er en del af akvariefisk og bør derfor også vise trådene og aktiviteten på Terrariesiden ville nok heller ikke tage skade af dette!

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #4
Bruger zebramalle (Inaktiv) - 15/09-2012 15:21 15/09-2012 15:21
der må jeg nok sige at jeg ikke mener at terrarie har noget som helst med fisk at gøre.men discussiden burte være her også.
men som sagt flere gange virker denne side som den har lyst til er noget gammelt lort som burte skiftes ud med noget nyt som virker.men det bliver den nok aldrig det koster jo penge.

Postet fra Akvariefisk.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #5
MiaC (Slettet) - 15/09-2012 16:13 15/09-2012 16:13
#4 Du fuldte vidst ikke særlig godt med i den sidste tråd om siden. Der bliver jo netop arbejdet på at få lavet en helt ny side fra bunden af.

Men jeg er enig i, at terrarie relateret emner ikke høre til på akvariefisk.dk

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #6
Bruger mobe31 (Inaktiv) - 15/09-2012 18:33 15/09-2012 18:33
der er jo en grund til at det hedder akvariesiden og IKKE terrariesiden *doh*

hvis man vil læse om øgler og slanger går man vel ikke ind på en akvarieside, da disse intet med akvarier har at gøre *skeptisk*

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #7
Bruger JeppeC (Inaktiv) - 15/09-2012 21:08 15/09-2012 21:08
Jeg gider ikke læse om slanger og alt muligt andet, så det virker helt fornuftigt, sådan som det er nu.

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #8
Bruger zebramalle (Inaktiv) - 16/09-2012 17:11 16/09-2012 17:11
hej miac. jo jeg ved godt i er i gang med at lave siden efter det i siger. og håber at i finder en løsning på alle jeres problemer sidste dag/nat kunne jeg ikke komme ind på akvariesiden. men nok om det. vi har jo forskellige meninger om hvordan en hjemme side skal virke. og denne virker ikke som den skal og har ikke gjordt i meget lang tid.
så jeg håber du forstår hvorfor jeg ikke tror mere på alt det i siger.for jeg ser ingen forskeld.på siden .altid problemer.ha en god søndag miac. for som sagt bliver vi ikke enige i noget som helst her.

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #9
Bruger mobe31 (Inaktiv) - 16/09-2012 17:12 16/09-2012 17:12
# 8 tror der er rigtigt mange der deler din holdning ;)

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #10
Bruger zebramalle (Inaktiv) - 16/09-2012 17:13 16/09-2012 17:13
og ps. nu var det også mest det om slanger og øgler her på siden som jeg bestemt ikke mener høre til her.er man til den slags må man finde de sider der omhandler de ting.jeg synes simpel hend det ville blive noget være rod hvis de ting også var her inde.

Postet fra Akvariefisk.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #11
MiaC (Slettet) - 16/09-2012 17:22 16/09-2012 17:22
Jeg er bestemt enig i, at siden kunne køre langt bedre, det genere også mig når siden går ned, og man ikke kan få fat på Kviller så han kan genstarte serverne.
Men ikke destro mindre arbejdes der på, at få lavet en helt ny side fra bunden, denne bliver programmeret i php fremfor coldfusion som siden er programmeret i nu.
At du ikke ser en forskel, er fordi siden endnu ikke er lavet færdig i php, og derfor ikke er online, det kommer den nok heller ikke i en god rum tid endnu, for de 2 som arbejder på at lave det, har begge arbejde og liv ved siden af siden, og fungere som teknikere herinde ganske frivilligt.

Eksternt link www.terrariesiden.dk er en underside/søsterside til Internt link www.akvariefisk.dk men derfor mener jeg personligt ikke at emnerne derinde høre til på Internt link www.akvariefisk.dk

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #12
Bruger Hugo - 16/09-2012 17:27 16/09-2012 17:27
Det er jo netop lavet sådan at der er undersider, det bevirker at discus og cichlide folk kan have debatter uden gupsekyndig indblanding. :D

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #13
Bruger zebramalle (Inaktiv) - 16/09-2012 17:27 16/09-2012 17:27
ved godt de arbejder frivilligt. og det er fint. men jeg synes bare ikke det kan tage så lang tid at lave en ny side.for som jeg siger har der været problemer i over et år eller mere.men fint nok kan jo
glæde sig til den nye side. og håbe den kan køre som den skal.og det er da godt vi er enige om noget..så er der da fremskridt.

Postet fra Akvariefisk.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #14
MiaC (Slettet) - 16/09-2012 17:43 16/09-2012 17:43
Det ville sikkert heller ikke tage så lang tid, hvis ikke det var fordi det skal programmeres helt fra bunden, dvs. uden nogle forud lavet programmer til at smide siden over i. Det er noget med at det ikke kan lade sig gøre, hvorfor skal jeg ikke kunne sige.

Desuden har projektet et par gange været gået i stå, og det er ærgerligt, men i min optik også forventeligt af nogle som arbejder frivilligt på så tung en opgave.

Postet fra Akvariefisk.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #15
Bruger KimJ - 16/09-2012 18:16 16/09-2012 18:16
Det er vel logisk nok, at når man vælger en opbygning af AS, hvor man har en "samleside", for alle dem der er bange for at gå glip af noget, og som er for dovne til at gå ind på hver enkelt underside, så må man også tage alle undersiderne med?

Man kan så overveje om det overhovedet er umagen værd at dele siden op i en speciel discusside, adskildt fra cichlids.dk, når man ser på aktivitetsniveauet, og ikke mindst ser på hvor mange discusrelaterede debatter der er på c.dk i forhold til specialsiden... mon ikke det ville være en god ide bare at indse at balladen på discusforum ikke havde den forventede effekt, og bare nedlægge discussiden igen? Der er debatter fra april på forsiden!

Det samme kunne man sige om terrariesiden. Den blev lavet fordi der blev udtrykt et stort ønske fra en gruppe brugere, men enten er denne gruppe forsvindende lille, eller også har de opdaget at der alligevel er mere spændende på en af de andre sider der uden tvivl findes på dette område. Aktivitetsniveauet er i hvert fald ikke imponerende, med debatter fra maj måned på forsiden...

Omkring sidens drift, som også i denne weekend har været mindre stabil, for nu at sige det pænt; Undskyldningen med at det er frivillige der driver siden, kan vist ikke rigtig bruges, lige når det gælder programmeringen af siden. Derudover er der vist heller ikke nogen grund til at træde mere rundt i det.

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #16
Bruger Hymme (Inaktiv) - 17/09-2012 15:46 17/09-2012 15:46
Hvorfor også begynde at programmere fra bunden ? Der findes et hav af php sider (cms) som i øvrigt er gratis til formålet.

Postet fra Akvariefisk.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #17
MiaC (Slettet) - 17/09-2012 15:48 17/09-2012 15:48
#16 Der skal vi have Kviller på banen - men jeg husker noget om, at det ikke kunne lade sig gøre at lave noget ordentligt, til dette forum .

Postet fra Akvariefisk.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #18
Bruger KimJ - 17/09-2012 15:56 17/09-2012 15:56
Jeg vil nu godt støtte op om at der bliver lavet noget helt fra bunden, især hvis brugerfladen som den er nu, kan bevares.

Der er, efter min mening, ikke nogen af de php baserede (phpBB er vist det mest almindelige?) der når op på siden af AS når det gælder layout. Hvis man kan få siden stabiliseret, så den ikke går ned eller kører langsomt, er der i mine øjne kun ganske få ting der trænger til forbedring.

Så selv om vi bliver sure over at det går langsomt, synes jeg at man skal holde fast i den plan der er lagt.

Så mangler vi bare, at Kviller går over til at bruge den anden måde det kan gøres på, nemlig den hurtige... B) :D

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #19
Bruger Hymme (Inaktiv) - 18/09-2012 10:56 18/09-2012 10:56
Ja selvfølgelig skal de følge planen, og det tror jeg også de gør selv om jeg synes det andet var smartere :D

Annoncører
Annoncører