Dag 44. oprydnings holdet er kommet. + en ny indflytter.

Postet under : Saltvandssiden.dk - Mit Akvarium
Visninger : 1599

Postet fra Saltvandssiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #1
Bruger NicklasR (Inaktiv) - 22/08-2012 21:07 22/08-2012 21:07
købte mig 5 eremitkrebs og en søhare, søharen returnere jeg tilbage til butikken igen når den har gjort sit. Den har snart ren gjort en hel sten for alger. Så synes jeg ikke jeg ville vente mere med at få lidt pynt i baljen så købte en koral. Har målt MG, PH, KH/alk osv. og alt ser rigtig godt ud. Fosfat filter kom også i her i foregårs. og ser ud til at køre optimalt :)

DET ENESTE MINUS DER VAR! var at jeg kun fik 4 eremitkrebs pga det sidste var et tomt hus. men ringer dertil i morgen da de havde lukket da jeg var kommet hjem og smed dyrene i baljen.

Alt ser ud til at trives lige pt og der kommer godt med lilla alger osv efterhånden :) .

søharen da den lige kom ned

og der ædes...

og ædes...

nu slår søharen så mave :)

flere indlæg osv kommer senere i forløbet :)

Postet fra Saltvandssiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #2
Superbruger Stockholm Saltvand (Inaktiv) - 22/08-2012 23:02 22/08-2012 23:02
Læderbassen skal nok klare sig :-) er du heldig kan Nemoer gå i "symbiose" med den. Godt at Haren kan retuneres.

Postet fra Saltvandssiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #3
Bruger NicklasR (Inaktiv) - 22/08-2012 23:36 22/08-2012 23:36
Lyder godt har nemlig planer om at skaffe mig 2 klovne fisk når det hele er under kontrol osv :P

Ja, ringede rundt efter turbosnegle ingen havde dem hjemme. så må Søharen ind i billedet og ville også kun købe den hvis den kunne returneres pga når der ikke er flere alger er der ikke mere mad og det er sku syndt og la et uskyldigt dyr gå til. Får selvfølgelig bare ikke det fulde beløb tilbage igen som jeg gav for den. tror jeg får 2/3 dele tilbage.

Postet fra Saltvandssiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #4
Bruger Bingocaller (Inaktiv) - 23/08-2012 08:35 23/08-2012 08:35
Vær obs på at søharer ikke er det klogeste dyr i verden - den kan snild få snotten ind i siden af dine pumper - tro mig :)

Postet fra Saltvandssiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #5
Bruger NicklasR (Inaktiv) - 23/08-2012 15:33 23/08-2012 15:33
Bingocaller skrev :
Vær obs på at søharer ikke er det klogeste dyr i verden - den kan snild få snotten ind i siden af dine pumper - tro mig :)

Skal jeg nok være lidt obs på! ellers har jeg fået et gitter med jeg kan sætte på pumperne så det ikke sker :D

Annoncører
Annoncører