En løftet pegefinger!

Postet under : Saltvandssiden.dk - Generelt
Visninger : 2055

Postet fra Saltvandssiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #1
Bruger AndersGS (Inaktiv) - 05/07-2012 09:42 05/07-2012 09:42
Der har for nyligt været en tråd med mudderkast og det er jeg egentlig rigtig træt af - vi her på saltvandssiden plejer godt at kunne tale pænt til hinanden.

I ved selv hvem i er - husk nu lige på at der skal være plads til alle! I har også selv været nybegyndere engang.

Vi er en bred skare af akvarister nogle er 12 - andre er over 50, det er klart at der vil være en niveauforskel. I stedet for at være irriterede på de unge nybegyndere burde man være hjælpsom og guide dem så godt man kan ind vores fælles hobby.

Ellers kan man som det mindste ignorere dem.

Skal vi ikke viske tavlen ren og begynde på en frisk? :)

Det er jo sommer for pokker B)

Med venlig hilsen
Anders

Postet fra Saltvandssiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #2
Superbruger Stockholm Saltvand (Inaktiv) - 05/07-2012 10:12 05/07-2012 10:12
Om man vælger at bruge tid på et "dumt" indlæg siger efter min mening mere om en selv eller om den der har skrevet det.

Her SKAL være plads til alle!

Om man ikke bryder sig om kvaliteten på indlægene er men helt fri for IKKE at svarer.

Der findes (har jeg erfaret) dumme spørgsmål, men da vi ikke har en "ignore" funktion her på siden må vi jo selv være voksne og ignorerer disse indlæg. Samtidig vil jeg opfordre til at man søger lidt inden man hamre op 100 trude naturligvis.

Nyd sommeren for til august går det løs igen, med mange nye begynderspørgsmål :-)

//Thomas

Postet fra Saltvandssiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #3
Bruger jjj27 (Inaktiv) - 06/07-2012 13:13 06/07-2012 13:13
*santa*

Postet fra Saltvandssiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #4
Bruger nellemann (Inaktiv) - 06/07-2012 19:04 06/07-2012 19:04
et spørgsmål ?

kunne man ikke evt lægge et link her øverst på forsiden til joachims bog om saltvand

så kan alle de nye lige starte med at læse den og så stille spørgsmål bagefter når de har læst den

så ved de også hvad man snakker om bagefter

og så ender det ikke med en ny agger som bare ikke gad og gøre noget selv

mvh jacob

Postet fra Saltvandssiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #5
Bruger AndersGS (Inaktiv) - 08/07-2012 21:55 08/07-2012 21:55
Hej Jacob

Jeg tror ikke sidens ejer vil - dog har der været tale om en FAQ med de mest gængse spørgsmål.

Men med hensyn til at henvise folk til bøger, som det allerførste, så er jeg måske ikke så positivt stemt overfor det - jeg synes det er vigtigt at man får en ordentlig velkomst til forummet og måske lige får luftet et par tanker og fundet ud af om projektet er realistisk.

Jeg synes i hvert fald det er super spændende, at høre om folks projekter og ser det som en sjov udfordring, at hjælpe dem på vej gennem den svære start - der er MANGE ting,man pludselig skal have styr på ;)

God aften

Mvh Anders

Annoncører
Annoncører