Hvad kalder vi den ?

Postet under : Saltvandssiden.dk - Generelt
Visninger : 1872

Postet fra Saltvandssiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #1
Bruger jjj27 (Inaktiv) - 01/02-2012 19:25 01/02-2012 19:25
hej vi har snakket lidt om der kunne være stemning for at vi åbned en tråd hvor de lidt mere erf bruger (med det mener jeg folk som har prøvet at holde et saltvandsakv ) finder gode billige setup på forskellige brugtmarkeder billigt er selvføligt relativt det de jo afhænger af hvad man får for pengene så altså ikke endnu en discount saltvandstråd blot gode tilbud i alle prisklasser tror der er mange første gangskøber der kunne bruge en sådan tråd men syntes måske det først kunne være int at høre hvad andre syntes om iden og evt hvad skal tråden hedde for at det ikke bliver alt for salgs præget (det gider vi ik på vores fine forside) syntes man det er dum ide er man også velkommen til at skrive det

der er nogle ting jeg personligt syntes er vigtigt tilføj ret endelig

at vi ikke linker til egne salgstråde eller venners for reklamens skyld er det et godt tilbud er det selvfølig ok

at vi ikke kommer med negative udtaleser om salgstråde (her mener jeg dog det er i orden hvis man selv har dårlig erf med noget udstyr at man ytre sig på en pæn måde da det jo så ikke er den pågældene tråd men teknik vi snakker om)

jeg havde tænkt vi kunne bruge denne tråd til formålet så retter jeg bare i den og hvis folk syntes det er en l**** ide glemmer vi bare alt om det

mvh.jonas

Postet fra Saltvandssiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #2
Bruger jjj27 (Inaktiv) - 01/02-2012 19:33 01/02-2012 19:33
vi kunne evt også lede efter setup på opfodring

Postet fra Saltvandssiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #3
Bruger Han$en (Inaktiv) - 01/02-2012 20:49 01/02-2012 20:49
For meget frivilligt arbejde til min smag :P

Postet fra Saltvandssiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #4
Bruger jjj27 (Inaktiv) - 01/02-2012 23:42 01/02-2012 23:42
helt i orden jeg kan bare ikke lade vær med at lure en gang imellem og tænkte andre måske havde det ligesådan

Postet fra Saltvandssiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #5
Superbruger SogneprQsten (Inaktiv) - 02/02-2012 14:52 02/02-2012 14:52
Altså brugt markedet vil jo relativt hurtigt give "døde" links.

De fleste af hos gemmer vel gode priser på diverse i forvejen :)

Annoncører
Annoncører